Cuarta vitoria da tempada para Obradoiro CAB –Cenor, esta vez no pavillón Lorenzo de La Torre, cun resultado de 64-10.

Os locais marcaron as diferencias dende o primeiro cuarto en defensa onde non concederon ningún punto en contra. O encontro seguiría a mesma liña nos dez seguintes minutos onde so concederían dous triples afastados.

No segundo período, o Obradoiro CAB – Cenor freou o ritmo do partido, probando e mellorando novos recursos ofensivos pero mantendo o control do partido. Con rotacións máis curtas do normal, sabedores de que ao día seguinte volvían ter partido, este pertencente a xornada 6.

Partido que permite acadar máis confianza no seu xogo ao Obradoiro CAB – Cenor antes do parón da competición do próximo fin de semana.