O sábado 13 tivo lugar o primeiro encontro da segunda volta, no pavillón Lorenzo de la Torre, do Obradorio CAB Cenor cadete.

Dende o primeiro momento, os locais amosaron os resultados do traballo no que están centrados neste novo ano: conseguir transicións máis rápidas dende unha boa defensa e cunha forma máis organizada de correr a pista. Isto permitiulle xerar unha boa cantidade de canastras fáciles en contraataque sen oposición. Con este ritmo de partido conseguiron implantar un 18-8 e un 20-6 nos dous primeiros cuartos.

No segundo período, o Obradoiro CAB seguiu combinando o traballo de transición con un xogo tamén dinámico en canto o ataque estático que, xunto co mellor axuste da defensa do bloqueo directo central que propoñía o Expertia Asesores, permitiulles gañar os dous últimos parciais por 16-5 e 11-9.

Un bo comezo da segunda parte da fase previa para o Obradoiro CAB – Cenor antes de viaxar a Rianxo a próxima fin de semana.