Os obradoiristas pagan o seu frouxo inicio de partido e caen na pista do Baloncesto Narón.

Os locais barreron da pista aos visitantes nos primeiros dez minutos, cun ritmo de xogo totalmente dominado polos de Narón, no que os obradoiristas eran incapaces de encontrar boas situacións de tiro.

A partir dese intre, os obradoiristas melloraron en defensa para achegarse no marcador pese a que continuaban sen encontrar acerto no lanzamento.

Tras o paso por vestiarios, o Cenor Obradoiro CAB seguiu levando o ritmo do encontro, cunha boa defensa e máis opcións de xogo en transición. So á falta de acerto no lanzamento exterior impedían que non lograran darlle a volta ao marcador.

No derradeiro período, os visitantes comezaron a caer na precipitación froito das gañas de remontar o encontro, volvendo a dominar o partido un Baloncesto Narón que acabaría por levarse unha importante vitoria.

Os parciais por cuartos foron: 17-7, 13-14, 15-19 e 20-14.

A vindeira xornada o Cenor Obradoiro CAB xogará no pavillón Lorenzo da Torre o sábado as 12:00 horas fronte o Instituto Rosalía.