O partido arrancaba cun xogo marcado polos constantes contaataques no que ambos equipos cometían demasiados erros. Notábase o parón de navidades, sobre todo aos visitantes, que soamente foron capaces de converter unha canastra, fallando moitos lanzamentos en boas posicións de tiro, acabando deste xeito cun parcial de 13-2.

No segundo cuarto continuo a dinámica, pero o Obradoiro CAB Cenor foi encontrando unha maior fluidez no seu xogo, pero varios erros defensivos facían que o parcial seguise a ser favorable aos locais por un 18-14.

Á volta de vestiarios seguíase con porcentaxes de tiro demasiado baixos, pero con máis vontade que xogo, o Obradoiro CAB Cenor foi capaz de loitar ao máximo e empatar o terceiro cuarto a dezaseis puntos.

Tras este arreón, os visitantes comezaron a realizar un mellor xogo en equipo no último período, pero os momentos de desconexión e continuas perdas de balón fixeron que o Rosalía lograra a vitoria por 65-53.

O próximo encontro do Obradoiro CAB Cenor será o vindeiro sábado, ás 10:00 horas, fronte ao Enseñanza no pavillón Lorenzo de la Torre.