O pasado domingo, ás 19:00 horas, o Obradoiro CAB Cenor visitaba o pavillón municipal de Milladoiro para medirse ao Basket Ames.

No primeiro cuarto, os visitantes non lograron mostrar un bo nivel defensivo, con demasiados erros na defensa do 1x1 o que, unido a baixos porcentaxes en boas posicións de tiro, permitía aos locais lograr as primeiras vantaxes.

Sen embargo, a partir do inicio do segundo cuarto, a defensa obradoiristas deu un salto en intensidade, logrando baixar o ritmo de anotación do Basquet Ames e volvendo a pelexar o encontro. O Obradoiro CAB Cenor seguía a traballar no terceiro período, pero os continuos problemas ofensivos facían que fose imposible reducir as diferenzas no marcador.

Nos últimos dez minutos, a pesar da diferenza, os obradoiristas realizaron o seu mellor xogo. Un moi bo cuarto de todo o equipo que debe de servir para seguir crecendo e afrontar o próximo partido con boas sensacións.

Os parciais por cuartos foron: 18-7, 13-9, 12-6 e 6-8.