O Obradoiro Silleda recibiu no pavillón César González Fares de Silleda ao Aquimisa Carbajosa, nun encontro ao que chegaban en moi boa dinámica despois dunha vitoria contra o Venta de Baños e dunha derrota pola mínima na súa visita a Zamora.

O encontro comezaba cun gran acerto dos locais, que castigaban con varias penetracións a zona local. O Obradoiro Silleda atopaba boas posicións de tiro pero a falta de acerto permitía correr aos de Salamanca, que endosaban un parcial inicial de 8-2. Parábase neste momento o partido por tempo morto solicitado polos locais, que tras varios axustes, e ca entrada en pista de Javier Cal, Rafael García e Brais Losada, lograban dar un salto defensivo e recuperar pouco a pouco a distancia, chegando ao final do primeiro tan só catro puntos abaixo.

A partir deste momento o partido mantívose na máxima igualdade. No segundo cuarto as defensas seguían marcando o camiño, cos obradoiristas anotando soamente con accións aisladas de Rodrigo Gómez e Rafael García, mentres os visitantes sumaban constantemente en contraataque provocado polas perdas dos obradoiristas.

Á volta de vestiarios, o Obradoiro Silleda trataba de atopar máis vías de anotación con quintetos máis pequenos, aumentando a súa velocidade con máis exteriores no campo. Por un momento conseguírono, pechando moitas liñas de pase e atopando máis situacións de contraataque finalizadas por Juan Castro e Enrique Melini. Sen embargo, a falta de acerto en numerosas accións, facía que o Aquimisa Carbajosa Mantivera sempre a iniciativa no marcador.

Xa nos últimos dez minutos os visitantes deron un golpe enriba da mesa, cun gran Gabriel Román (autor de 21 puntos e tres triplas) e un constante Francisco Pomares, que acabaron aumentando a distancia e rompendo o partido nos últimos dez minutos.

Pese ao avultado resultado final, foi un encontro competido durante trinta e cinco minutos polo Obradoiro Silleda ante un poderoso rival.

Os parciais por cuartos foron: 14-18, 11-14, 15-15 e 6-22.

O próximo domingo, a partires das 17:00 horas, o Obradoiro Silleda visitará ao Basquet Coruña nun encontro decisivo nas súas aspiracións por seguir loitando para manter a categoría.